შეფასების რუბრიკები: პრეზენტირება, პრეზენტაციის შეფასების რუბრი სათაურთან, თემატიკასთან შესაბამისობა |
|
|||
შეესაბამება სათაურს, საკითხი ზუსტად და ამომწურავად არის გადმოცემული; იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას;
კარგად აქვს ორგანიზებული
(შესავალი, ძირითადი ნაწილი, დასკვნა). |
3 |
|||
მსჯელობს, მაგრამ თხრობისას დარღვეულია ლოგიკური ბმა. აკლია თხრობის რომელიმე ელემენტი (შესავალი, ძირითადი ნაწილი, დასკვნა). |
2 |
|||
საკითხი არასრულად არის გადმოცემული; ტერმინოლოგია ნაკლოვანია ან აკლია ორგანიზებულობა. |
1 |
|||
პრეზენტაცია არ შეესაბამება სათაურს. ტერმინოლოგია არ არის გამოყენებული, ა რ არის ორგანიზებული |
0 |
|||
არგუმენტირება, პარალელები |
|
|||
მსჯელობს არგუმენტირებულად, დამაჯერებლად,
მოჰყავს ციტატები, ავლებს პარალელებს. |
3 |
|||
მსჯელობა ჩანს, მაგრამ არის რამდენიმე არსებითი შეცდომა, არ ავლებს პარალელ ებს. |
2 |
|||
პასუხი მოიცავს წაკითხული ინფორმაციის გაუაზრებელ გამეორებას; იშვიათად ამჟღავნებს კრიტიკული აზროვნების უნარს. |
1 |
|||
პრეზენტაცია არ შეესაბამება საკითხს, გადმოცემული საკითხები არსებითად მცდარია; პრეზენტაცია ძალზე ბუნდოვანი და არაინფორმაციულია. |
0 |
|||
ვიზუალური მასალის გამოყენება |
|
|||
ეფექტურად იყენებს სლაიდშოუს, პლაკატს, დაფას და ა.შ. ვიზუალიზაციის სხვა ხერხებს. |
2 |
|||
|
ვიზუალიზაციის ხერხები გამოყენებული აქვს, თუმცა არაეფექტურად, |
|
1 |
|
უმართებულოდ |
. |
|||
ძალზე იშვიათად ან არაადეკვატურად იყენებს ვიზუალიზაციის
ხერხებს. |
0 |
|||
რეგლამენტი, საკომუნიკაციო უნარები |
|
|||
იცავს რეგლამენტს, ფლობს საკომუნიკაციო უნარებს ( ჟესტიკულაცია,
ხმის ტემბრი,აუდიტორიის ფლობა). |
2 |
|||
უჭირს აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობა, ან ვერ იცავს რეგლამენტს. |
1 |
|||
ვერ ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან, ლაპარაკობს გაურკვევლად; არ იცავს რეგლამენტს |
0 |
|||
კრფიტერიუმები |
დიახ |
არა |
|
საუბრობს გამართულად და თავდაჯერებულად.
|
|
|
|
საუბარი არგუმენტირებულია. |
|
|
|
იცავს
დისკუსიის
წესებს
და
თანაკლასელის მიმართ
კორექტულია. |
|
|
|
იცავს საუბრისას დროის ლიმიტს. |
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий